תשדירי הבחירות | יש עתיד

מיוחד לבלוג

פעילים פוליטיים בקמפוס רבים על הקול שלכם

// ליאת הלבץ, רכזת סטודנטים "יש עתיד"

בחירות 2013מצאתי את עצמי בשנים האחרונות מחפשת את הבית הפוליטי שלי. לא מצליחה למצוא את עצמי, לא בימין, לא בשמאל- רוצה לעזור לחלשים, לתת לאלו שאין להם אבל באותה הנשימה לא רוצה לוותר על ירושלים לאחרונה מצאתי אותו, סוף סוף מפלגה שלא מפחדת לעמוד ולדבר על עקרונות ואידיאולוגיה, מפלגה שלא קמה למען משחק כיסאות, לא קמה מתוך אובססיה לכוח, לא קמה רק למען ההקמה, אבל בשביל לשנות.

התקבצו אנשים שנמאס להם, כמו שלי נמאס. נמאס שיקר פה, נמאס שילדים לא מקבלים פה חינוך ראוי, נמאס שהמשפחה שלי לא מקבלת את הטיפול הרפואי הראוי, נמאס לי שמשקרים לי ושעושקים אותי, נמאס לי שאני לא יכולה לגמור את החודש ונמאס לי שהפוליטיקאים שאנחנו בוחרים שוכחים שאנחנו בחרנו אותם, אנחנו הבאנו אותם לאן שהם, ואנחנו יכולים גם להפיל אותם ברגע אם נחליט. אבל הם פשוט שכחו את זה, שכחו שהם צריכים לייצג אותי ולא לדאוג רק לכסא שלהם.

ביש עתיד מצאתי אנשים שלא באו בשביל זה, לא באו בשביל לחמם כיסא, הכיסא הקודם שלהם היה הרבה יותר נוח, חם ומתגמל. אבל בכל זאת הם החליטו לעזוב הכל וללכת להילחם, כי נמאס להם והם לא מוכנים להרים ידיים על המדינה שלנו.

אני כל הזמן שומעת מאנשים "למה את מצביעה למפלגה הזו? אין להם מספיק כוח", והתשובה שלי היא ש"ס. ש"ס היא הדוגמא, מפלגה עם 11 מנדטים, רשימה שכמעט אף אחד לא מכיר, אבל- הם מצליחים לעשות מה שהם רוצים למען הסקטור שלהם. למה?? כי הם באו להילחם. כי הם זוכרים את הבוחרים שלהם.

אז סוף סוף יש מפלגה שבאה להילחם בשבילי, מעמד הביניים. מפלגה שבאה להילחם בועדים הגדולים, באה להילחם בעלית המס, באה להילחם בשחיתות השלטונית, באה להילחם באי השוויון התקציבי, באה להילחם כדי שיהיה פה שירות לכל ובאה להילחם כדי שגם אני אוכל לקנות דירה.

אחת הסיבות ששכנעו אותי להצביע ליש עתיד היא פשוטה מאוד. שלי, ביבי וחבריהם יודעים שהם יכולים להבטיח הבטחות, לזרוק סיסמאות אבל בסוף גם כשהם לא יקימו אותם, יאכזבו את הבוחרים- אלה יבחרו בהם שוב. מפלגה חדשה תקום ותיפול על ההבטחות הללו, הרי אם ב4 שנים הקרובות יש עתיד לא תקיים אף לא אחת מההבטחות שלה אין לה זכות קיום בבחירות הבאות. מי יצביע לה?! אבל הליכוד והעבודה יודעים- שלא משנה כמה הבטחות הם יפזרו ולא יקיימו, סבא שלי וסבא שלך יצביעו להם. הם נאמנים למפלגה בדיוק כמו לקבוצת כדורגל שלא משנה כמה היא נכשלת, כמה היא כבר לא מייצגת אותם הם ימשיכו לאהוד אותה ולאהוב אותה. יש עתיד מחויבת לאוהדים שלה ומחויבת לעמוד במילה שלה.

פעילים בתאים פוליטיים בקמפוס? גם אתם זכאים לזמן שידור משלכם. שלחו לנו אותו ב- zikney.zion@gmail.com

יש-עתיד

 

